سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Microsoft-NET-Framework 3.5
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Microsoft-NET-Framework 3.5
نوشته شده در دو شنبه 12 بهمن 1394
بازدید : 408
نویسنده : لئو

 برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی .NET  برنامه نویسی شده اند حتما باید برنامه ی دات نت روی ویندو شما نصب شده باشد !. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. 

سایت www.asandownloadak.lxb.ir ورژن 3.5 و 4 ( آخرین ورژن ) این برنامه را به صورت کامل و رایگان در اختیار کابران قرار داده است . امیدواریم مورد پسند واقع شود .


توجه داشته باشید :
با نصب این نسخه نیازی به نصب نسخه 2 و 3 و 3.5 معمولی ندارید و با نصب این نسخه جدیدترین Service Pack های نسخه های قبلی هم نصب می شود.
 نصب این بسته نیاز به 500 مگابایت فضای خالی روی هارد دارد . در صورت بالا بودن حجم و عدم توانایی در دانلود این برنامه ممکن است بتوانید در CD‌ یا DVD نرم افزارهای بزرگی مانند AutoCAD و 3ds Max این برنامه را پیدا کنید.

 

اگر این برنامه را تابحال نصب نکرده اید پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید تا در نصب برنامه ها به مشکل مواجه نشوید . پیش نیاز نصب خیلی از برنامه ها این نرم افزار میباشد.   

 

 

رمز فایل در صورت نیاز : www.asandownloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , کامپیوتر , دانلود , رایگان , کاربردی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->